Marketing mentorálás és tanácsadás

Felkértek, hogy legyek marketing mentor egy középiskolásoknak szóló tehetséggondozó programsorozaton. Röviden összefoglaltam, hogy miről szól ez a program és miért is éri meg jelentkezned, ha érdekel a marketing szakma.

Marketing mentorálás

A 2019-es Talent Academy programsorozaton középiskolásoknak és fiatal egyetemistáknak tartottam előadást arról, hogy mivel foglalkozom, hogy mi is az a keresőoptimalizálás. Egy kerekasztal beszélgetés során pedig minden kérdésre igyekeztem válaszolni. A mostani program során a marketing szakma iránt érdeklődő fiatalok mentorálásával foglalkoztam.

Ha ettől eltérő egyedi megoldásra lenne szükséged, keress meg bátran emailben!

Mi az Antall József Tudásközpont?

Az Antall József Tudásközpont röviden összefoglalva tehetséggondozással foglalkozik: konferenciákat, rendezvénysorozatokat és egyéb programokat szerveznek hazai fiataloknak, felsőoktatásban tanulóknak, de nemzetközi kapcsolatokat is ápolnak.

Miről szól a program?

Az online marketing mentorálás program keretében személyre szabott privát beszélgetést nyújtunk pályaválasztással, egyetemi élettel és a későbbi szakmai elhelyezkedéssel kapcsolatosan.

Tematika

Ha mindig is voltak kérdéseid, itt a lehetőség, hogy feltedd! 😊 Nézzük meg, milyen tematikát fogunk érinteni.

Középiskola

Bevezetésképp a bemutatkozás után röviden arról fogunk beszélni, hogy: hogyan lehet hatékonyan tanulni? Hogyan érdemes felkészülni az érettségire és a felsőoktatásra?

Felsőoktatás

Az egyik nagyobb blokk a felsőoktatásról szól majd. A következőket érintjük majd:

Szakmázás

A másik nagyobb blokk kapcsán bevezetlek a marketing szakmába. Többek között arra keressük a választ, hogy milyen területek és iparágak vannak a marketingen belül. A cél az, hogy részleteiben beszélgessünk arról, ami téged a leginkább érdekel. Röviden beszélek saját szakmámról is, a keresőoptimalizálásról (SEO). Megnézzük hol is van a helye a keresőoptimalizálásnak a marketingben.

Ezeket is érintjük majd:

  • Diákmunka előnyök / hátrányok.
  • Gyakornoki pozíciók (már az egyetem alatt).
  • Családi vállalkozás előnyök / hátrányok.
  • Saját “vállalkozás”, homokozó / bébiprojekt.
  • Vállalkozási formák: KKV és multi szektor, egyéni vállalkozás.
  • Hova lehet eljutni? Junior és senior marketinges pozíciók.

A mentorálás után egy útikalauzt (kvázi egy prezit) is kapni fogsz, amiben további hasznos anyagokat találhatsz a marketingről. Ebben többek között szakkönyvek, blogok, cikkek, online képzések és egyéb hasznos linkek vannak.

Gyakorlat

Egy különlegességgel is készültem erre a félévre. Ha van már bármilyen hobbi projekted (blog, közösségi média oldal, esetleg családi vállalkozás, stb.), akkor konkrét gyakorlati megoldásokat fogunk megnézni, hogy jobb eredményeket érhess el. Ha nincs jelenleg futó “bébi” projekted, akkor segítek kitalálni egyet, amivel el tudsz indulni a marketing rejtelmeiben.

Jelentkezés

Ha mindez érdekesnek hangzik, itt tudsz jelentkezni:

A jelentkezéshez egy formot kell kitöltened, amit itt találsz majd az oldal alján beágyazva: https://ajtk.hu/hu/marketing-mentoralas

  • Legújabb jelentkezési határidő: 2020. október 25.
  • Korábbi jelentkezési határidő: 2020. május 18.

A marketing mellett pszichológia és jogi mentorálást is szerveznek, ezekről is érdemes tájékozódnod. Ha erről a körről lemaradtál vagy nem sikerült bekerülnöd, ne csüggedj, lesz még hasonló programjuk.

Mit tanultunk ebből?

FYI: A mentorálások lezárultával összefoglalom a tapasztalatokat és frissíteni fogom a cikket alul.

Hasznos volt a cikk?

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Érdekel a marketing?

Iratkozz fel és az elsők között lehetsz, akik megkapják az új anyagot! Csak egy email címet kell megadnod.

Porter modell

Porter modell: az öt erő

Az iparági versenyt 5 tényező (azaz öt erő) alapján határozza meg Porter modellje. Nézzük milyen fontos elemei vannak ennek a közgazdaságtani elemzésnek.

Primer kutatás

A primer kutatás jelentése és fajtái

Mit jelent a primer kutatás, és melyek a primer adatok? Ebben a cikkben összefoglaltam a marketingkutatás
primer adatfelvételi módszereit, jellemzőit és felhasználási körülményeit.

Szekunder kutatás

A szekunder kutatás fogalma és használata

Mit jelent a szekunder kutatás és melyek pontosan a szekunder adatok? Ebben a cikkben a marketingkutatás lépéseként megnézzük a szekunder (azaz másodlagos) kutatás jellemzőit és felhasználási körülményeit.

Szorít az idő? ⏰

Nincs időd elolvasni? Semmi gond.
Küldd el a cikket emailben magadnak vagy valaki másnak:

Email küldése
A weboldal sütiket gyűjt. Miért?