Marketing szótár

Marketing szótár A-tól Z-ig. Milyen ágazatai, csatornái és egyéb szakkifejezései vannak a marketingnek? Ez az oldal erről szól és folyamatosan bővül.

Bormarketing

Bormarketing

A bormarketing a marketingnek egy olyan szakterülete, ami a bortermékek népszerűsítésével foglalkozik.

Bővebben
Gerillamarketing

Gerillamarketing

A gerillamarketing egy olyan marketingtevékenység, amely során nagy közönséget igyekszünk elérni szokatlan, rendkívüli reklámokkal.

Bővebben
Niche marketing

Niche marketing

A niche (ejtsd: niss) kifejezést szűk, jól körülhatárolható réspiacokra használjuk, ami elsősorban a KKV szektornak lehet fontos.

Bővebben
Online marketing

Online marketing

Az online marketing vagy digitális marketing során az internetet használjuk termékeink és szolgáltatásaink népszerűsítésére és értékesítésére.

Bővebben
Pull marketing

Pull marketing

A pull marketing stratégia során a vásárlók keresik az információt valamilyen problémájuk / igényük megoldása érdekében.

Bővebben
Push marketing

Push marketing

A push marketing stratégia során a vállalatok a vásárlók elé tolják a terméküket / szolgáltatásukat a vásárlás érdekében.

Bővebben
Vírusmarketing

Vírusmarketing

A vírusmarketing egy nagyon hatékony eszköze a gerillamarketingnek, ami a reklámüzenet gyors terjedésére utal.

Bővebben

Érdekel a marketing?

Iratkozz fel és az elsők között lehetsz, akik megkapják az új anyagot! Csak egy email címet kell megadnod.

Marketing szótár A-tól Z-ig

Marketing fogalmak A-tól Z-ig. Összegyűjtjük neked ABC sorrendben a leggyakrabban használt marketinges fogalmakat, szakkifejezéseket. Ez az oldal erről szól és folyamatosan bővül. Hiányzik valami? Nem találtad meg, amit kerestél? Jelezd bátran, és bővítjük a listát!

Miért van erre szükség? Napjainkban rendkívül gyorsan fejlődik a marketing és sorra jönnek az olyan angol szakkifejezések és marketing irányzatok, illetve eszközök, amelyekkel lépést kell tartanunk. Legalábbis, ha a versenytársaink előtt szeretnénk járni. Ha pedig tovább szeretnéd képezni magad a szakmában, akkor érdemes elmélyedned abban, hogy milyen területei is vannak a marketingnek.

A weboldal sütiket gyűjt. Miért?