Az elmúlt évekből a kedvenc marketing és SEO előadásaim időrendi sorrendben. Ha egyedi ajánlatra lenne szükséged, keress bátran!
PPC Pro & SEO Meetup Ebben az előadásban megmutattam, hogy ügynökségi szinten mire használtuk a ChatGPT-t (és mire nem) 2023-ban. Bemutattam egy tanulási görbét alapszinttől kezdve haladó+ SEO feladatokig.
PP Konferencia Ebben az előadásban összegyűjtöttem, hogy milyen evolúciót futott be a saját SEO munkám során a ChatGPT, illetve néhány hasznos trükköt is bemutatok, amivel automatizálni lehet egyes feladatokat.
Digital Cube Konferencia Ebben az előadásban összegyűjtöttem 2022 legnagyobb (főként) tech SEO hibáit és érdekességeit különböző ügyfélprojekteken keresztül (anonimizálva), megoldásokkal, hibafeltárási workflow-val tarkítva. A példák leginkább e-commerce területről érkeztek.
PP Konferencia Ebben az előadásban az elmélet mellett konkrét szoftvereket és munkafolyamatokat mutattam a SEO 3 területére (tech, on-page, off-page) vonatkozóan.
AJTK Ebben az előadásban meséltem a marketing pályára lépő fiataloknak a világ rohamos digitalizációjáról, a COVID pandémia okozta változásokról, valamint a folyamatosan átalakuló marketingtrendek kérdéseiről.
HEPA Ebben az előadásban bemutattam, hogy milyen szempontokra, tényezőkre, szakmai szempontokra kell odafigyelni, ha valaki nemzetközi piacon, két- vagy akár többnyelven is szeretne SEO-zni. Az elmélet mellett konkrét szoftverek rövid bemutatására is sor került.
Budapesti Corvinus Egyetem Ezen a néhány órás tréningen, workshopon megnéztük, hogy a Google szoftverek (Google Workspace) hogyan illeszthetők a mindennapi munkafolyamatokba.
SEO Meetup Ebben az előadásában hazai példákon keresztül mutattam be az ecommerce SEO téma jó és rossz példáit.
Content Plage Ebben az előadásban a tartalmi keresőoptimalizálást vettük górcső alá. Megnéztük, hogy hogyan is néz ki a gyakorlatban egy tartalmi audit, amivel a saját URL-jeid eredményét tudod (tartalmilag!) átvizsgálni.
AJTK Ismerd meg a marketing szakmát! Ebben az előadásban összefoglaltam, hogy mi az a marketing. Megnéztük, hogy milyen folyamatok vezetnek el addig, hogy valamiből reklám legyen akár a tévében, akár a közösségi médiában.