OTS (Opportunity to See)

Az OTS (magyarul átlagos kontaktusgyakoriság), vagyis Opportunity to See, egy marketing mutató, ami meghatározza, hogy a célcsoport egy tagja átlagosan hányszor találkozik egy reklámfilmmel a kampányidőszak alatt.

Hol használják?

Klasszikus felhasználási területe a televízió és esetleg a rádió. A rádióhirdetések esetében az OTH (Opportunity to Hear) kifejezés használatos. De ezen kívül az online térben használható akár bannerek teljesítményének elemzésére, az offline térben pedig például óriásplakátok, buszmegállókban elhelyezett hirdetések vagy egyéb kültéri reklámfelületek esetén.

Miért fontos az OTS?

Az OTS segít a hirdetőknek megérteni, hogy egy kampány mennyire látható a célközönség számára. Minél magasabb az OTS, annál több alkalommal találkozott a közönség a hirdetéssel, ami növeli az üzenet hatékonyságát és az ismertséget.

OTS kiszámítása: OTS = GRP / Reach

Visszajelzés

Hasznos volt a cikk?

Kérlek szavazz, hogy még jobbak lehessenek a cikkek! Neked egy gyors kattintás, nekem hatalmas segítség. Minden visszajelzést olvasok. És még az email címed sem kérem el hozzá.

Feliratkozás

Iratkozz fel!

Ha tetszett a cikk, én pedig küldök egy emailt, ha újat írok a témában!

  • A hónap legérdekesebb marketinges újdonsága
  • Azonnal használható produktivitási tippek
  • Bármikor könnyedén leiratkozhatsz