Az ominózus poszt:
Később jelezték, hogy bakiztak, de addigra már sokan felültek a vonatra. Külföldi piacon minden iparágban nagyot mentek ezek a tweetek. És vannak köztük tényleg nagyon jók:
Egy-egy ilyen trend akkor működik, ha az adott márka valami könnyen értelmezhető, kreatív tartalmat oszt meg. Valamit, aminek aktualitása, üzenete van. És ebben az esetben virális tud lenni (tudod, vírusmarketing). Ellenkező esetben én nem használnám, és inkább csöndben maradnék.
Hozzánk a trendhullám 6 nap múlva ért el. A mai napon több magyar oldal is vad posztolásba kezdett, bár Facebookon, hisz itthon nem pörög annyira a Twitter. Nézzünk meg hazai példákat is, de egyelőre nem sok kiemelkedőt találtam. Néhány óra múlva még lehet érkezik egy-két említésre méltó. Ezekkel majd bővítem a posztot.
Vannak abszolút egyszerűek:
Vannak kreatívabbak:
Ez két szó, és néhány emoji, de megbocsátható:
A konkurencia kicsit bealudt:
Illetve az eMAG pedig előbb lelőtte az egyik legjobbat:
Az ilyen trendeket meg lehet lovagolni, ha van mit mondanod, ha van mit mutatnod, de a legtöbb eddigi posztból a kapálózás érződik. Nekem eddig a személyes kedvencem a magyar KFC-é.
Ha találsz jót, küldd el bátran és bővítem a cikket!
UI: a jövőben több ilyen marketinges példát is hozni fogok.