USP

Az USP az angol Unique Selling Proposition vagy Unique Selling Point kifejezés rövidítése, ami az egyedi értékesítési tulajdonságot jelenti magyarul.

Az USP a termék / szolgáltatás egyedi tulajdonsága, ami megkülönbözteti a versenytársad hasonló termékétől vagy szolgáltatásától. Ez az üzenet segít kitűnni a tömegből, a zajból és észrevenni, hogy mit kínálsz.

Visszajelzés

Hasznos volt a cikk?

Kérlek szavazz, hogy még jobbak lehessenek a cikkek! Neked egy gyors kattintás, nekem hatalmas segítség. Minden visszajelzést olvasok. És még az email címed sem kérem el hozzá.

Feliratkozás

Iratkozz fel!

Ha tetszett a cikk, én pedig küldök egy emailt, ha újat írok a témában!

  • A hónap legérdekesebb marketinges újdonsága
  • Azonnal használható produktivitási tippek
  • Bármikor könnyedén leiratkozhatsz