QR-kód marketing

QR-kód

A QR-kód (Quick Response Code) egy 2 dimenziós fekete-fehér színű, “pixelekből” álló vonalkód, amiket beszkennelve általában internetes hivatkozások (URL címek) nyílnak meg. A marketingkommunikációban
  • A QR-kód legjobb tulajdonsága, hogy bármilyen irányból minimális hibaaránnyal beszkennelhető.

Kezdetben népszerűek voltak a különböző kódolvasó okostelefonos applikációk, de a gyártók felismerték a lehetőséget, és már az alapértelmezett kamera alkalmazások is képesek QR-kódokat olvasni.

A QR-kód ingyenesen felhasználható nyílt szabvánnyal rendelkezik, így bárki kihasználhatja a benne rejlő lehetőségeket, és beillesztheti marketingeszközeinek repertoárjába.

Találkozni olyan megoldásokkal, amik első ránézésre nem igazán támogatnak semmilyen hasznosságot, sőt, a felhasználóknak körülményességet jelent az adott kód beolvasása. Viszont egyre több vállalat használ kreatív és könnyen használható megoldásokat is.

Visszajelzés

Hasznos volt a cikk?

Kérlek szavazz, hogy még jobbak lehessenek a cikkek! Neked egy gyors kattintás, nekem hatalmas segítség. Minden visszajelzést olvasok. És még az email címed sem kérem el hozzá.

Feliratkozás

Iratkozz fel!

Ha tetszett a cikk, én pedig küldök egy emailt, ha újat írok a témában!

  • A hónap legérdekesebb marketinges újdonsága
  • Azonnal használható produktivitási tippek
  • Bármikor könnyedén leiratkozhatsz

Iratkozz fel!

Ha tetszett a cikk, én pedig küldök egy emailt, ha újat írok a témában!

  • A hónap legérdekesebb marketinges újdonsága
  • Azonnal használható produktivitási tippek
  • Bármikor könnyedén leiratkozhatsz