Az advertorial egy sajtóban megjelenő szerkesztői tartalom. Szinonimája a reklámcikk vagy a PR cikk. A megrendelő a sajtónak fizet a médiaajánlatban választható megjelenések közül, a médium pedig jelzi, hogy fizetett, szponzorált tartalmat fogyaszt az olvasó. Az “advertisement” (reklám) és az “editorial” (szerkesztői) szavak keveréke.
Frissítve: 2024. június 29.
< 1 perc alatt elolvasható
Frissítve: 2024. június 29.
< 1 perc alatt elolvasható
Hasznos volt a cikk?
Kérlek szavazz, hogy még jobbak lehessenek a cikkek! Neked egy gyors kattintás, nekem hatalmas segítség. Minden visszajelzést olvasok. És még az email címed sem kérem el hozzá.
Teljesen névtelen
Email cím mentes
Iratkozz fel!
Ha tetszett a cikk, én pedig küldök egy emailt, ha újat írok a témában!