Marketing cikkek

Marketing eszközök
Csabai Ádám

Marketing eszközök A-tól Z-ig

Melyek a leghatékonyabb offline (azaz hagyományos) és online vagy digitális marketing eszközök? Ez a cikk erről szól és folyamatosan bővül.

Primer kutatás
Csabai Ádám

A primer kutatás jelentése és fajtái

Mit jelent a primer kutatás, és melyek a primer adatok? Ebben a cikkben összefoglaltam a marketingkutatás
primer adatfelvételi módszereit, jellemzőit és felhasználási körülményeit.

Szekunder kutatás
Csabai Ádám

A szekunder kutatás fogalma és használata

Mit jelent a szekunder kutatás és melyek pontosan a szekunder adatok? Ebben a cikkben a marketingkutatás lépéseként megnézzük a szekunder (azaz másodlagos) kutatás jellemzőit és felhasználási körülményeit.

4C modell
Csabai Ádám

4C modell vs. 4P a marketing mixben

A 4C modell a marketing mix kialakítása során a fogyasztót helyezi előtérbe a cég helyett. Röviden szöges ellentéte a 4P-nek. De mi a logika mögötte és hogyan kapcsolódik a 4P-hez?

Marketing mix
Csabai Ádám

A marketing mix elemei: 4P és 7P jelentése

A marketing mix a szakmánk egyik alapfogalma, vagy sokkal inkább alaptétele, amit minden marketinges álmából felkelve is képes felsorolni. A klasszikus csoportosítás szerint négy eleme van, de ebben a cikkben legalább még ennyit végigveszünk.

Marketing mentorálás
Csabai Ádám

Marketing mentorálás és tanácsadás

Felkértek, hogy legyek marketing mentor egy középiskolásoknak szóló tehetséggondozó programsorozaton. Röviden összefoglaltam, hogy miről szól ez a program és miért is éri meg jelentkezned, ha érdekel a marketing szakma.

Kvalitatív kutatás, kvantitatív kutatás
Csabai Ádám

A kvalitatív és kvantitatív kutatás módszertana

A piackutatás során alapvetően kétféle módszert különböztetünk meg: a kvalitatív és a kvantitatív kutatási módszert. Ebben a leckében ezeket hasonlítjuk össze, megnézzük mi a lényegi különbség a két módszertan között.

Érdekel a marketing?

Iratkozz fel és az elsők között lehetsz, akik megkapják az új anyagot! Csak egy email címet kell megadnod.